بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بوستان طالقاني تهر ان

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «دوشنبه (۱۹ شهریور) نیز در ارتفاعات البرز و سه‌شنبه (۲۰ شهریور) و چهارشنبه (۲۱ شهریور) در شمال غرب کشور و استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می شود.»
کبر رفیعی افزود: «فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی نیز سبب شده تا امروز یکشنبه (۱۸ شهریور) در شرق گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات استانهای سمنان، تهران و البرز، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب غرب کرمان هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شود. رگبار باران، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود که مخاطراتی از جمله احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها محتمل است.»
در ۵ روز آینده در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
از امروز یکشنبه(۱۸ شهریور) تا سه‌شنبه(۲۰ شهریور) دما در نوار شمالی کشور به‌تدریج افزایش می‌یابد.
دریای خزر، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.
آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری همراه با افزایش وزش باد در ساعات عصرگاهی است. بیشینه دمای تهران امروز (۱۸ شهریور) ۳۲ درجه سانتی‌گراد است و روند افزایش نسبی تا ۲ درجه سانتی‌گراد را در روزهای آینده خواهد داشت.

کد خبر 879469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha